Aftellen!! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elien

30 September 2008 | Nederland, Bergum

Hallo iedereen,
De laatste week is aangebroken..
Alle voorbereidingen getroffen (hoop ik).
Gisteren was mijn laatste werkdag en vandaag en morgen nog even naar school. Wel is het erg jammer dat ik nu de griep heb. Snel naar de zon en beter worden hoop ik.
Over 2 dagen stappen Helma en ik op het vleigtuig naar Suriname om daar 3 maanden stage te gaan lopen en vrijwilligerswerk te gaan doen.
Spannend!!!

  • 30 September 2008 - 19:28

    Grietje:

    He Lientjuh....
    Veel plezier in Suriname en tot over ongeveer 3 weekjes hihi

    Dikke tut grietje

  • 01 Oktober 2008 - 17:26

    Sjors:

    Hey Elien!

    Succes daar en veel plezier en tot over 3 maanden! Groeten aan Helma!

    Groetjes Sjors

  • 02 Oktober 2008 - 16:42

    Jelle:

    hey lieverd. op dit moment zit jij zo'n 5 uren in het vliegtuig. nog maar 4 te gaan:P.
    veel plezier daar en ik hoop snel van je te horen xxx

  • 03 Oktober 2008 - 13:19

    Suzanne Pieters:

    Hoi Elien,

    Heel veel succes en plezier in Suriname. Maak er een onvergetelijke tijd van meid!

    Ik ga proberen je avonturen te blijven volgen!

    Groet,
    Suzanne

  • 03 Oktober 2008 - 13:33

    Martzen:

    Hee Elien!

    Heel veel plezier in Suriname! Ik hoop dat je een mooie tijd hebt en veel zult beleven!

    Liefs Martzen

  • 03 Oktober 2008 - 19:21

    Fenna:

    Hee zus :D

    Hoe is het daar? Mooi huis? En mooie omgeving? Hoorde dat het verschil tussen arm en rijk zo groot was, is wel heel raar ofniet.. We bellen snel even !

    Kusjes van iedereen hier!

  • 03 Oktober 2008 - 19:51

    Elien:

    heee iedereen,
    t wil ff niet met het plaatsten van een bericht dus doe ik t voor deze x zo ff!
    na 9 uren vliegen en een half uur vertraging eindelijk aangekomen. mensen willen je overal wel mee helpen, maar willen ook overal geld voor. dit hoef je niet te geven. wat gelijk opvalt is de geur. overal zijn kleine brandjes langs de kant van de weg. ook valt het heel erg op dat duren en goedkope huizen door elkaar heen staan, maar dat iedereen graag wil pronken met zijn auto. ze rijden hier dan ook als gekken!! overal kuilen in de weg. het huis is ruim , maar wel kaal. de lakens waren er niet en ook waren er stopcontacten afgeplakt, heel vreemd. dus hier hebben we ff wat van gezegd en hopelijk krijgen we vandaag lakens en handdoeken. je kan hier trouwens alleen met koud water douschen en er zijn geen washandjes... gelukkig hadden we beiden nog een paar washandjes mee, dus dat ook weer opgelost.
    nu ga ik maar weer eens stoppen. morgen gaan we naar white beach en zondag hebben we een trip over de suriname rivier tussen de dolfijnen!! (vindt Fenna wel leuk he;)
    groetjes!!
    en jelle en grietje tot snel!!
    Elien

  • 05 Oktober 2008 - 16:41

    Fenna:

    Hee Lientje & Helma,

    Alles goed daar? Hebben jullie al handdoeken etc. gekregen? En hoe is de stage school? En Helma, hoe gaat het met je project?

    Veel plezier vandaag bij de dolfijntjes, echt super :D Hoe was het bij de white beach? Zijn jullie al lekker bruin??

    Moest gister overdag & 's nachts werken, heb vandaag uitgeslapen tot 4 uur :P Quatrebras heeft een personeelsuitje georganiseerd, ik mocht wel mee, maar dan wouden ze me wel de hele dag Helma noemen ;)

    Veel plezier daar!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elien

Mijn stageperiode is 3 maanden. In deze periode loop ik 3 dagen per week stage op de Nabawischool. De overige 2 dagen gebruik ik om onderzoeken en tests te doen op andere basisscholen en kindertehuizen. Ook wil ik veel van het land en de mensen zien en natuurlijk veel van de zon genieten!

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 27471

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: