Mijn eerste reis - Reisverslagen van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn stageperiode is 3 maanden. In deze periode loop ik 3 dagen per week stage op de Nabawischool. De overige 2 dagen gebruik ik om onderzoeken en tests te doen op andere basisscholen en kindertehuizen.
Ook wil ik veel van het land en de mensen zien en natuurlijk veel van de zon genieten!

Recente Reisverslagen:

24 November 2008

De binnenlanden wat meer in....

18 November 2008

Een paar aanpassingen.....

11 November 2008

Hee terug van weggeweest!!!

30 Oktober 2008

Aigo? of Fawakka? (Hoe gaat het?)

22 Oktober 2008

Balen!!
Elien

Mijn stageperiode is 3 maanden. In deze periode loop ik 3 dagen per week stage op de Nabawischool. De overige 2 dagen gebruik ik om onderzoeken en tests te doen op andere basisscholen en kindertehuizen. Ook wil ik veel van het land en de mensen zien en natuurlijk veel van de zon genieten!

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 27469

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: