Zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elien

05 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Hee!!

Vandaag vroeg van bedje!
Gisteren met een aspirine op bed gegaa, want ik heb al 2 nachten amper geslapen.. Komt door de jetlag, maar ook door hele leuke (grrr) buurhonden die dag en nacht buiten om lopen en om alles blaffen! Vannacht was er een buurman dronken denk ik want toen ik vanmorgen van bed kwam vertelde Helma dat ze de hele nacht wakker was geweest door geschreeuw van een buurman (waar de honden natuurlijk ook weer om blaffen..)
Gelukkig had ik een aspirine gehad en goed geslapen.
vandaag lekker een tocht gehad over de Surinamerivier. Dolfijnen kijken, zwemmen in de Atlantische Oceaan en een rondleiding in Ford Nieuw Amsterdam.
Ook lekker eten op een boot (watermeloen, koekjes) en aan wal Javaans eten!!
Een paar mooie foto's PROBEREN te makenn van de dolfijnen, maar ze waren meestal te snel. Wel sprong er 1 over de punt van onze boot!! was super leuk.
Op braamspunt (strand) hebben Helma en ik een modderbad gehad!
Al weer heel wat beleefd en nog maar 3 dagen hier.
Morgen voor het eerst naar mijn stageschool en dinsdag naar het kindertehuis!
Tot snel(via de mail:))
Groetjes!

• 06 Oktober 2008 - 18:00

Petra:

Denk je dat je van de honden af bent in suwâld haha:P