School - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu School - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elien Zijlstra - WaarBenJij.nu

School

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elien

06 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

hee iedereen!
Vandaag voor het eerst naar mijn stageschool geweest. wel een dik uur in de bus, maar wel een mooie school. En goede begeleiding.
Gisteren zijn we trouwens nog naar de polikliniek geweest en de dokter zei dat het geen erge beet was en dat we geen prik hoefden. Eallen ontsmetten en dat hadden we gelukkig al gedaan.
tot de volgende keer!
kus

  • 06 Oktober 2008 - 18:22

    Piet:

    Ik heb via mimi(op mijn werk)een kaartje gekocht voor 5 euro waar je goedkoop kunt bellen met suriname, is jouw nummer met die nieuwe sim kaart nog hetzelfde? je kan ook skype installeren om te bellen via internet
    pietje bell

  • 08 Oktober 2008 - 16:57

    Jelle:

    hey leave.
    zou toch een prik nemen voor de zekerheid. laat die luie dokter maar wat doen voor zn geld en ga anders even langs t ziekenhuis. rabies is een ziekte die je niet wilt. better safe than sorry. xx

  • 09 Oktober 2008 - 11:41

    Frea (en Rixt):

    Hey Elien!

    Wil je via deze weg ontzettend veel plezier en succes toe wensen!!!
    Doe je ook voorzichtig!

    Wat een verhalen al op je site! Zal ze vanaf vandaag wat vaker gaan checken! :-)

    Liefs, Frea
    Dikke tút van Rixt

  • 09 Oktober 2008 - 11:47

    Nadia:

    Elientje!! Ga even naar de dokter, altijd een prik doen voor de zekerheid. Wie weet voor ziektes zijn er nog meer!
    Heel veel plezier, ben jaloers op je!
    Dikke kus Nadia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elien

Mijn stageperiode is 3 maanden. In deze periode loop ik 3 dagen per week stage op de Nabawischool. De overige 2 dagen gebruik ik om onderzoeken en tests te doen op andere basisscholen en kindertehuizen. Ook wil ik veel van het land en de mensen zien en natuurlijk veel van de zon genieten!

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 27473

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: